Besplatna isporuka na teritoriji Srbije za porudžbine veće od 5.000 RSD

Servisiranje proizvoda i zamena delova

Kao ovlašćen uvoznik, Prodavac za tehničku robu obezbeđuje servis i potrebne rezervne delove za sve vreme trajanja prodavčeve odgovornosti za nesaobraznost i trajanja garancije proizvoda izdate od strane proizvođača.

Ukoliko se kupac saglasi sa načinom rešavanja reklamacije kroz opravku ili zamenu neispravnog dela, serviseri po prijemu robe mogu proveriti status rezervnog dela. Ukoliko nije dostupan na stanju, vrši se porudžbina rezervnog dela iz uvoza, a što može uticati na trajanje rešavanja reklamacije, o čemu će kupac biti obavešten bez odlaganja.

Tokom trajanja Prodavčeve odgovornosti za nesaobraznost i trajanja garancije proizvođača, u slučaju osnovanih reklamacija kupaca, sve troškovi servisa i rezervnih delova snosi Prodavac.

Posle prestanka perioda trajanja garancije proizvođača, kao i perioda u kojem Prodavac odgovara za nesaobraznost, Prodavac, može da obezbedi servis, opravke i zamene rezervnih delova, ali na teter kupca u skladu sa zakonom.